Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hoşgeldiniz Sevgili Müminler, Hoşgeldiniz!



Selamın aleyküm lan devrimciler!

Devrimciler dedim hoşunuza gitmedi değil mi? ;Devrimciler desem ya? Nasıl sevimli başladım kelimeye değil mi? sduıoaf Ben aslında en kötü şeyleri böyle iyi gösterebilecek kıvamda aforizmalar yapabilirim ama ben aforizma denince aklına afrodizyak gelenlerdenim. Devrim deyince de evrim geliyor aklıma.

Evrim deyince de müslüman inanışına göre Hz. Adem geliyor. ADAM BİN YIL YAŞAMIŞ AMINA KOYİM.


Önce Havva'yı vermişler buna. Her yıl bir çocuk doğursa, ki o zaman bırak doğum kontrolünü, doğum kontrol bilinci hakkında bilgi verecek bir kanka bile yok, hatrı sayılır bir ülkenin, hatrı sayılır bir hükümdarı olabilirmiş adam. Bi de o zaman adama çoluk çocuk demeden vuruş hakkı helalmiş. Gelene vuruyormuş, gidene çakıyormuş. İlk çocuklarından beşi kız olsa, beşinden de her yıl bir çocuk doğursa, onların çocuklarına da çaksa falan derken bir toplum doğuyor arkadaşlar, lütfen böyle saçma davranamayın. Ki adam BİN YIL YAŞAMIŞ. Yıllarca adam çoluk çocuk, torun tombalak demeden pompanın dibine vurmuş ve biz bu adamı ilk peygamber olarak bağrımıza basıyoruz. Halbuse o adam şu an hayatta olsa, allahın ona verdiği yetkiye dayanarak bize basacak! sdjıofasdfasıo Allahım sen günahlardan, sapıklardan koru yarebbilalemin.

Ama korumamış.

Ki biliyorsunuz ki, belki de bilmiyorsunuz, müslümanlığın peygambercisi Hz. Muhammed (SAV)'de 9 yaşındaki bir minik ile gerdeğe girmiştir. 

Müslümanlar için götü koruma vakti.

Neyse.

Şu an mubarek aylarınızın, benim için değğil, son günlerine yaklaşıyorsunuz. Mubarek aylarınız bitiyor. Artık içebilir, pompaya koşabilir, kızların kukularını elleyebilir ve çüklerinizi yalatabilirsiniz. İlk peygamberiniz gibi pompadan pompaya koşabilir, çocuklarınızı taciz edebilir, komşunun karısını sikebilirsiniz. Her şeyin mübah olduğu mubarek olmayan aylara; HOŞGELDİNİZ SEVGİLİ MÜMİNLER, HOŞGELDİNİZ! ;)

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Hoşgeldiniz Sevgili Müminler, Hoşgeldiniz!

  1. Adsız says:

    zevk orospusu

National Geographic POD