Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Selam Şekerim, Naapıyosun? ;)


Beyler! Ve evet, tabi bayanlar da dahil bu dediklerime. Onlar da diledikleri gibi okuyabilir, anlayabilir, kendi aralarında dedikodularına dahil edebilir, alamadıkları bıyıklarının ardından gülebilir! Absulutli cinsel ayrım yapmıyoruz, tüm genç bayanlara açığız. Ve aslında cinsel ayrımı erkeklere kapalı olduğumuz için asıl erkek kısmına yapıyoruz sdıofasdu Siktirin lan, ibineler!

Neyse! Diyeceklerim bunlar değildi!

Az önce "gözünü kan bürümüş" deyiminin sivrisinekler için söylendiğini farkettim. Bu karaktersiz piçler öyle kan aşkıyla yanıyorlar ki, kulağının dibinde vızıldaşan piç kurusuna elinin tersiyle vuruyorsun (çünkü göremiyorsun, kulağının dibinde amına koyim, kulağının dibini görebilsen avcunun ayasıyla öldüresiye vurursun), gözünün önünden hızla geçiyor, can havliyle yapıştırmaya çalışıyorsun, sekiyor, bir daha vuruyorsun, yine kaçıyor bir şekilde ve birkaç dakika sonra, o cesur piç, hiçbir şey olmamış gibi, tüm özgüveniyle yine seni yemeye, kanını içmeye geliyor. Amına kodumun piçi az önce ölümden dönmüş ama gözünü öyle bir kan bürümüş ki, "o kanı içmeden mezara girmem hederot!!!" diye bağırarak geliyor. Tabi bu bağırtı bize vızıldama olarak geliyor ama çözdüm ki anlamı bu. Böyle kan bürümüş bu cesur piçlerin gözünü. İnatçı piçler. Saygı duymuyor da değilim hani. Adamlar inanmış.

Ülkemize düşman girse, "karınızı kızınızı sikecez lan sizin" dese, bu kadar inanmış savaşmayız lan biz. "Bizi sikmeyeceksen sorun yok abi ısısısııs" diyebilecek 70 milyon adam tanıyorum! 

Ama bu tek tokatla kanları her yana bulaşan ama incecik bir hortumla da saatlerce sizi kaşınmalara sevk eden bu piçler çok cesur. Bence kurtuluş savaşı falan olursa sivrisinekleri salalım düşman üstüne, 10 gün diyorum. En fazla.

Neyse. Ramazanda oruç tutuyor musunuz lan hötöröfler?! Ben tutmuyorum ve üstüne içki de içiyorum. Ve siz imanın kıyısında dolaşan, "tapsak mı tapmasak mı lan acaba" diye aklını yemek üzere olan emil kostadinovlar! Sizlere ibretlik bir fotoğraf gösteriyorum.





Bu ibretlik fotoğrafta üç tane Fenerbahçe taraftarı gencimizi ellerinde biralarla görüyoruz. Ve en sağdaki gence baktığımızda gördüğünüz gibi Allah'ın şimşeği beyninden girmiş, alnının çatısını yarmış, çenesinden çıkmış! 

Resmen çarpılmışım ben dün akşam sevgili kefere dostlarım! Sizi imana davet ediyorum. Gel, ne olursan ol, gel. (gelirken iki bira getirin, çok sevaba girersiniz)

Çok zamandır yazamamamın en büyük nedeni; yok lan öyle bi neden sdmfsdaıofa Yazmayı çok özledim anne, yarattığım karakterler geliyor aklıma, bir açıklaması vardır elbet kusarken çam ağacına.. (bağlayamadı)

Tivitırda aradığımı bulamadım. Çünkü bi sikim aradığım yoktu. Aslında şimdiye çok pis fenomen olurdum ama ben onun yazılışını bilmiyormuşum sdıofdas Feromer oldum sandığım gün, feromerli bir tivit attım ve takipçi sayım bir saat içinde 35binden 40'lara düştü. Ben zirveyi de yaşadım, dibi de.. Şaka lan. 50'li geçmedi hiç sdaıofsd. Yanlışı kimliğimi deşifre ederek yaptım. Tivitırda tamamen yalan bir karakter olursanız ve bol bol haştak denen dalgalarda boy gösterirseniz takipçiniz artar. Takipçiniz artınca haştak denen dalgaları dışlayıp, haştaklarda yazan insanları küçümsemeniz, eski menşınlarınızı silmeniz gerekiyor. Böylelikle takipçi sayınız yavaştan zirveye doğru akıyor. Yolu buldum ama uygulamadım. Ben de böyle bir feromerim işte.

Bu arada bu piçler ayaklarımı çok pis yediler. Ellerimle kovabildiğim için ayaklarıma yöneldiler ve şimdi it gibi kaşınıyorum.

Özlediniz dimi lan beni? :(

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Selam Şekerim, Naapıyosun? ;)

  1. Pelor says:

    Allahın şimşeği ne ya :D

  2. Adsız says:

    yazıyı okurken çok düşündüm, evet tamam bu sinekler kana geliyor belki ama gelirken söyledikleri bu olamaz. en azından kanını emdikleri zat yoğutçu parkında beşiktaş taraftarını anan sloganlar atarken, kanlarını bir noktalarından alacağını bağıra bağıra 7 duvele duyururken sivrisinekler naapsın? bütün sivrisineklerin ağızının suyunu akıtmaya utanmazmı insan evladı. keza okadar ısırılacak yer varken neden bacaklar? atalarımızın bülbüllerinin bile kayıtsız kalamayıp dile imana geldiği noktalar dururken. bence yazar olayı manupule etmiş, işin içinden çıkamaz olmuş, patronu okusunda geç kalma nedenine hak versin kaygısı taşıyarak yazısını noktalamıştır. ne demişler anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna ince caz. pardon saz grup değilmiydi o?

National Geographic POD