Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Saçmalık İşte...

Bu siktiğimin dünyasında kendimi en özgür hissettiğim yerden bu kadar kopuk yaşamak gerçekten üzüyor beni. Aklıma her geldiğinde üzülüyorum, içimde bir sıkıntı ve ürperti doğuyor ve sonra bir bahane uyduyorum; en çocukçasından. Ve her amına koduğumun, her seferinde, her amına koduğumun her tuşlarına bastığımda; bu sefer tekrar başlayacağım diyorum ama her seferinde o amına koduğumun üşengeç piçi sarılıyor boğazıma!



Yapışıyor! 
Sıkıyor!
Daha önemli şeyler olduğundan bahsediyor, hayatta!
İnandırıcı değil, diyorum, gülümsüyorum en gamzeli halimle; ama yine de başaramıyorum.

Yazmak belki en başaramadığım ama en keyif aldığım şeylerden biri ve bundan kendi ellerimle uzak kalmak canımı sıkıyor. Yaşlanmış bir futbolcu beyninin, ayaklarına hükmedememesi gibi değil, öyle değil. Karşımdaki rakibin arkasına topu atmak ve onun yanından koşup geçmek istersem, geçebilirim! Aklıma hikayeler, komikli şakalar, ya da o hiç sevmediğiniz siyasi saçmalıklar geliyor, bol bol not alıyorum beynimin bir sikime yaramayan hücrelerine. Ve diyorum ki bunları düşünürken; "HAHA, BU İYİYDİ LAN! Bunu asla unutmam. Ve uygun olguğumda gider yazarım." Akşama unutmuş oluyorum. 

Şaka lan. O kadar bunamadık ibneler! Bu kadar dramatik başlamış olmam, bu kadar dramatik bir sonla bitireceğim anlamına gelmiyor sadfuıo 

Şimdi söyleyeceklerimi durun, oturun ve bir kenara yazın. Bunlar çok önemli şeyler. Ne kadar sikimsonik davalar olsa da bir şekilde önemli olabilir ilerde. Neyse. Ne diyorduk?

Yazabilip, beni mutlu eden hikayeler çıkarabileceğim konuları bir çırpıda unutuyorum bu siktiğimin hayat mücadelesi içinde. Ajandam olmasına rağmen not bile etmiyorum. Not bile ettiklerimiyse asla okumuyorum. Not bile ettiklerimden asla okumuyorum kısmına girmeyenleri, yani okuduklarımı; okuduğumda ise bir sikim ifade etmiyorlar bana; genel bağlamda.

Saçmalık işte.

31. yaş günümü aşmış olduğum şu günde, benden 31 yaş küçük yeğenimle eğleniyoruz. İsmi Toprak. Elbetteki Fenerbahçeli hehe (Zoraki değil olm, bildiğin öyle hissediyor!)

Neyse, saçmalık işte.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Saçmalık İşte...

  1. Adsız says:

    Gerçekten başarılısın.

National Geographic POD