Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Selamlar Can'lar.

Can for Vendetta!

Nasılsınız, iyisiniz işallah? Beni soracak olursanız, ben de iyiyim. Bir pazar kahvaltısından sonra, dışarı çıkmak için planlar yaparken yağmaya başlayan karla birlikte çıkış saatini ertelemiş görünüyoruz. Ama çıkıcaz yani, bundan kaçış yok. Çıkmalıyız. Nereye gidelim lan?


Neyse. Her zaman olduğu gibi sikko girişlerimden birini yaptım. Genelde ne yazacağımı bilmediğim zamanlarda olan, standart bir saçmalama evresi.

Aslında yazabileceğim çok şey var! Müthiş bir düşeşle yollarına düştüğüm Küba seyehatinden bahsedeceğim, ama bugün değil. Purolardan bahsedeceğim ve bundan kelli bana hediye almak isteyenlere tek adres olarak puro ve puro ürünleri almalarını işaret edeceğim! Rüyalarımda puro görür hale geldim, ciddiyim! Arkadaşlar, misal aranızda para toplayıp bana içi puro dolu bir puro saklama kutusu alabilirsiniz. Yeterli çoğunluğa erişirseniz başarabilirsiniz, bi denesenize? ;)

Açık öğretimden sınavsız geçme tekniklerimi kullanan bir arkadaş, tekniği kullandıktan sonra çok başarılı bir not almış (65). Burada boşa konuşmuyoruz arkadaşlar! Bu tekniği uygulayarak kitap yüzü açmadan 3 yılda neredeyse tüm derslerimi verdim ben. Sadece üç dersim kaldı mezun olmak için. Harika bir tasarımcı ve uygulayıcıyım! Bu yeteneklerimden faydalanabilen insanlar görünce mutlu oluyorum elbette. Sevgili dostumun başarılarının ve tutturma onarının hep böyle yukarılarda olmasını temenni ediyorum.

Arkadaşlar üzülerek yorumlarda "kelime doğrulama" olayını aktif etmek zorunda kaldığımı da bildirmek durumundayım. Çok fazla spam var bu aralar ve bu pek sıkıcı oluyor. Ki ben kelime doğrulamadan nefret eden bir insanım. Üzgünüm.

Yakında Küba seyehatimin izlenimlerini falan konu alan uzunca bir yazı yazmayı istiyorum. Bir kaç bölüme de yayabilirim eskiden olduğu gibi, "bir metalciğin kıtalararası seyehati" şeklinde. Bakalım.

Şimdi giyinmek durumundayım. Şu puro hediyelerini düşünün derim. :p dsıfashufsıu Zorla alacaksınız lan ibneler, var mı öyle beleşten okuyup gitmek?! PURO VE PURO ÜRÜNLERİ İSTİYORUM DUYGUSUZ PİÇLER!

:(

Bu da instagram profilim. Bence çok başarılıyım bu konuda. Seviyorum instagram profilimi. Bayılıyorum profilime. Yalarım instagram profilimi. O derece hastasıyım. http://instagram.com/deathsidestory

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 0 Comments
Bu gadget'ta bir hata oluştu