Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Al Sana Hayatın Anlamı amk!



Selam Canlar! Cananlar, Cavidanlar!

Off yine trol girişi. Önceden böyle bir reklam vardı, Ülker Badem miydi neydi, neyse. Reklama girmeyelim. Bi de önceden böyle her boka trol demiyorduk. Trol nereden çıktı, kim soktu bunu dilimize bilemedim. Her boka kullanır olduk. En azından ben kullanır oldum. Ki 9gag tipi siteleri de hiç takip etmem. Hoşlaşmış olmalıyım!



Neyse, bana kızmayın, bana sövmeyin. Zira zamanında çok pis pogo yaptığım için, hala dayak kaldırabiliyorum. sadhfıas. Dövseniz bile uslanmam, linç edilene kadar rahat etmem, yorarım sizi. Bazen düşünüyorum, neden böyle sinirli bir adam oldum diye. Neyse, koy götüne. Sakinim ben. BEN SAKİNİM!

Dünyaya çalışmak için gelmiş olmamızın can sıkıntısını yaşıyorum. Hepinizin de yaşaması için bunu burada ulu orta yazıyorum ki, bu sıkıntıyı tek başıma göğüslemek zorunda kalmıyım. Çünkü biliyorum ki göğüs kontrolüm pek iyi değildir sadfhısa. Neyse. Hayatı sorgulayan bir arkadaş dürttü beni geçen gün, neden geldik, ne yapıyoruz, amacımız ne falan.. Düşününce fazla bir sonuç çıkmıyor. Hepsinin salt gerçekliği "çalışmak" olarak çıkıyor karşımıza. Amaçlara ulaşmaya çalışmak bile çalışmaktan geçiyor. Hayatın anlamını sorgulamak ve onu öğrenmek için bile çalışmaya ihtiyacımız var, anlatabiliyor muyum? Kendi halinde, mütevazi bir yaşam sürebilmek için bile çalışmalısın. Öyle bir yaşam sürüyor olsan bile çalışmak zorundasın ki, hayatta kalabilesin. Günümüz kapitalist dünyasının büyük dişlilerinde ezilen modern insandan, maymundan ilk evrilen adama kadar, herkes çalışmaktan başka bir şey yapmamış. Yemek yemek, seks yapmak, fotoğraf çekmek, tarladan mahsül yetiştirmek gibi aslında keyfi yaptığını düşündüğün birçok eylem için çalışmak durumundasın. Çalışmadan onları elde edemiyorsun ve hatta onlar bile bir iş bir yerde. Para içinde yüzen göt oğlanı holding patronları bile sürekli çalışmak zorunda lan. MK.

Oysa hep idealim çalışmadan para kazanmanın bir yolunu bulmaktı. Artık bulamayacağımı anladığım için hayatımın bundan sonraki evresini amaçsız olarak geçirmeye karar verdim. Rüzgarın savurduğu yere git bebeğim! Oh yes.

Aslına bakarsanız en azından keyif aldığın bir işi yapabiliyor olmanın dayanılmaz mutluluğunu yaşamak isterdim. Şimdi ise kendimi zevk almaya zorladığım bir işi yapıyor olmanın dayanılmaz normalliğini yaşıyorum. NÖTR.

Bir de hayatın anlamı, yaşamın amacını çözmeye çalışmak falan da bana aşırı saçma geliyor. Uzay, evren, galaksi, kırk ayaklar ve bokunu yediği halde hasta olmayan tavuklar falan; hiç ilgimi çekmiyorlar. Çekmeleri gerekir mi, ona da emin değilim. Zamanında Douglas Adams söylemiş zaten hayatın anlamı 42 diye. Zorlamanın anlamı ne? 

- abi hayatın anlamını sorguluyorum, evren, kuşlar, böcekler falan
+ hee biliyorum ben onu; 42.
- ohh bee, hep bunu düşünmüştüm!

Hayır, bir de hayatın anlamını bulsan ne olacak, kitaplaştırsan, okullarda öğretsen ne olacak? Yıllarını verdiğin, uğruna saçlarını ağarttığın bir "ÇOK ÖNEMLİ ŞEY BULDUM LAN BEN" için, şakirtin biri çıkacak, bu kafirdir, inanmayın diyecek ve tüm emekler foseptik çukuruna. Bin tane bilim adamı, bir tane şakirtten daha güçlü değildir. Evrenin oluşumundan, günümüz modern dünyasına ve bundan sonraki yüzlerce yıl sonra da bu böyle olacak. Korkularımızla yönetildiğimiz sürece bu şekilde olacak.

Ha, bir de ben zaten evvel zamanda evrenin mercimekli köfteden doğduğunu ispatlamıştım. Hala neler konuşturuyorsunuz bana amk!

Bknz:

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Al Sana Hayatın Anlamı amk!

  1. Merhaba ben Darkohl says:

    Hayatın anlamı sorgulamak zaten yaşadığın "an"ın yaratmış olduğu hezimet ile aynı orantıda devam ettiği için bu sorgulamalar her zaman devam edecek.

    Aslında hayatın anlamını her gün kendine kattığın değerlerle ölçebilirsin.

    Hayatımızın bir anlamı bu şekilde yok çünkü.

    Değerli abimizin söylediği gibi; hayata başlarken şartları sen koymadın ki, sana sanal bi dünya sundular.. ve hayat her gün yeniden başlar..

    Bu yüzden yapabildiğince ufak şeylerden kendini tatmin etmeyi başararak kendini mutlu etmeye çalışmalısın.

    Sinirli olmamak bazen senin elinde değil ama senden başkası da önüne geçemez.

    Sevgiler.

  2. Sevgili dostum Cemor says:

    FOK YES! demek istiyorum bu yazıya. Uuu beybi!

  3. Canselmo says:

    Ne kadar aydınlık bir blog bu böyle. +rep!

Bu gadget'ta bir hata oluştu