Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Emin Başkan...

Ve yine;

Küçüktüm ufacıktım, top oynar acıkırdım...

O zamanlar bizim bir top sahamız yoktu köyümüzde. Vardı da; bütün köyün çocukları, elimize yakışmayan baltaları alıp ormana dalar, gözümüze kestirebildiğimiz ağaçlardan, becerebildiğimizce boyları birbirini tutmayan yamuk sırıklar keser, direklerini biz dikerdik. Bir iki maç oynadıktan sonra ya tarlanın sahibi ya da kaşınmaya çalışan inekler sökerdi o direkleri. Nice maçlar yaptık yamuk direkler arasında. Kavgalar ettik üst direk olmadığı için; goldü, dışarıdaydı diye...



Sonra bir gün bir adam çıktı terimiz şakaklarımızdan yanaklarımıza doğru süzülürken, "size saha yapıcam oğlum, Alacalı gençleri doğru düzgün sahalarda top oynayacak" dedi. İlk kez görmüştüm o adamı. O zamana kadar kim olduğunu bilmiyordum ama futbol aşığıyız ya; o andan itibaren hep sevdim o adamı. Emin Başkan'dı O. Abimizdi.

Günlerdir içimde tuttuklarımı ancak bugün, kafam yeterince güzel olabildiğinde dökebiliyorum belkide. 

İyi bir adam Emin Başkan. Her zaman pozitif, her zaman girişken, her zaman yapabilmeyi beceren, imkansızı zorlayan, olmayanı oldurabilen bir adam. İyi insan. İyi çocuklar yetiştirdi, köyün bütün çocuklarını iyi çocuklar olarak yetiştirebilmek için çok çalıştı.

Dernek başkanı olarak başladı başarmaya, sonra muhtar oldu. Köye yol yaptı, hep yapmak istediği futbol sahasını yaptı, yıllarca köylünün en büyük derdi olan otobüs sorununu çözdü, onu yaptı, bunu yaptı. Yaptıklarından, yapacaklarından ziyade, hep iyi bir adam oldu, hep güldü yüzlerimize, hep koştu yardımımıza. 

İki gün önce yenildi genç yaşında kalbine. Ardında bir daha kimsenin göremeyeceği kadar bir kalabalıkla, içimize attığımız gözyaşlarımızla uğurladık onu. Yüzlerce insan hep beraber hakkımızı helal ettik ama bu ahali senin hakkını nasıl öder, onu hoca bile soramadı Emin Başkan...

Yaptıkların yapmadıkların şöyle dursun; seni hatırlayanlar hep gülen yüzünle, pozitif enerjinle hatırlayacak.

Her şey için teşekkürler...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 0 Comments
Bu gadget'ta bir hata oluştu