Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Aramasın Gözlerin, O Şimdi Asker...


mdıofmsdoıfds

Ne eğlencesiz bir kalıp amısına koyim. Beyler ben askere gidiyorum lan! 

Silüsümü aldım (silüs diye bir şey var ama böyle yazılıp yazılmadığı konusunda emin değilim tabi.) Nasıl yazıldığı önemli değil tabi, kimin sikinde olur ki böyle bir şey? Önemli olan o zarfın muhteviyatı. İçinde ne yazdığına bakamıyorsun. Alıyorsun onu birliğine teslim ediyorsun. Edene kadar taşıyorsun. İçine azıcık baksam desen, açıldığını anlarlarsa sikertirler çükünü. Yani askerlik şubesine gidip, heyecanla silüsünü alan gençler, birliklerine o kapalı zarflarda belki de çok önemli ve gizli bilgiler taşıyorlar!



Neyse lan, askere gitmiyorum tabi. Yaptım ben askerliği. Herkesin bir hafta kalabilmek için eski para birimimize göre milyarlarca lira harcadığı, pompadan pompaya koştuğu ya da pompa umuduyla gidip eli sikinde geri döndüğü Bodrum memleketinde bir yıl ücretsiz kaldım. Üstüne maaş bile aldım. 10 milyon falan. Üç bira falan alınabiliyordu o zaman o parayla ama biz paramızı digiturk'e yatırmayı tercih ediyorduk. Haftasonları maç, akşamları erotik kanallar sdmfıosd. Tabi ben hiç izlemedim (YALAN) ama müptelası olan arkadaşlar vardı tabi. Sıkıntılı bir süreçti her sabah tuvalet temizleyen arkadaşlar için.

Beyler, bayanlar. Bunları biliyor muydunuz köşesi yapsam, şunu kesinlikle eklerdim: Askere gittiğinizde size vurdukları ilaçlardan ya da psikolojikten, bilmiyorum artık her ne sikimse, kişisine göre değişen bir sıçamama durumu oluşuyor. Ben yaklaşık iki hafta sıçamadım. İlginç değil mi? Sabah, öğle, akşam yedik, aralarda tatlı, pasta, akşamları kek, börek yedik; ve ne yediysek iki hafta içimizde sakladık sadfmıosdfsı Düşününce ne kadar mantıksız gelmiyor mu? Ve bir çoğumuz sıçamadığımızı bir başkasının sıçamadığını söylediği anda farkettik. Sıçamamak değil aslında. Öyle bir isteğin yok, ihtiyaç duymuyorsun. Garipleşmişçesine. Ve evet, çükün de kalkmıyor. İşemesen aklına bile gelmiyor. Gerçek ve önemli.

Neyse. Nerden geldi bu askerlik mevzusu bilmiyorum ama yıllar geçmiş olmasına rağmen arada bir rüyamda beni askere almaya çalışan bir orospu çocuğu çıkıyor. Ne diyebilirsin ki? Orospu çocuğu işte.

Neyse. Çok ilginçtir, geçen gün komutanım aradı beni. Hal hatır sormak için. DENİŞİK bir şey.

Askerlik muhabbetini kapatıyorum.

Önceden futbol spikerlerinin dediklerine göre "sağ" ya da "sol ayağını raket gibi" kullanan adamlar vardı. Şimdi öyle bir tabir neredeyse kalmadı gibi bir şey. Gerçi hala bu geleneği gelenekselleştirmek çabasıyla kendini hırpalayan bir TRT spikeri vardır diye tahmin ediyorum ama ben uzun zamandır duymadım. Raket gibi kullanmak deyimi saçma bence. Hiçbir "tecrübeli raket" raketini bir ayak gibi kullanamaz bence. Ve tecrübeli raket olayına gelirsek, burası daha saçma. Ve bunun da bir TRT hinliği olduğuna eminim. Kaleciler için de "tecrübeli eldiven" olayı var. Ne kadar kızıyorum şunlara bi bilseniz.

Eldivenin tecrübelisi mi olur amısına koyayım.

Misal bir snooker oyuncusu için "tecrübeli ıstaka" denir mi? asuıfasdu Aşırı saçma olmaz mı? Bir halterci için "tecrübeli bar"? sdauıfasfhuı Off aşırı iğrendim kendimden şu an. Bence bu TRT spikerleri de iğrenmeli kendilerinden. Lanetler girsin bu hayatımıza kattıklarına.

Neyse.

Bazen çalışırken, böyle yaptığın işe gerçekten dikkat ederken, çok ince bir işçilik yapmanın ya da söktüğün malzemelerin sırasının karışmaması için özel çaba sarfettiğin ya da çok ufak parçaları olan, yaylı olan ve bir anda kaybolabilen türden işler yaparken yani, telefon çalıyor ya; işte o an, o telefona "NE VAR LAN MINA KODUĞUMUNUNUN" diye cevap vermiyosam gerçekten aslında çok mubarek, çok aziz, çok büyük bir adamım. Bugün milyon kere aynı cümleyi küçük dilimin hemen yukarısından tutup geri ittim. Ücretsiz "Adım adım öfke kontrolü" dersleri vermeye başlayabilirim size beleşçi piçler! Yine kamu yararı gözeten bir işe el attım.

Adım Adım Öfke Kontrolü ders 1:

Adama sinirlendiniz mi? Onu öldürmek mi istiyorsunuz?

DURUN, HEMEN SİLAHA SARILMAYIN!

Birinci adım: Önce silahın kabzasıyla alnına vurun ibnenin. Kan görene kadar vurmaya devam edin.

İkinci adım: Şimdi silahı bırakın ve yumruk atın. Kopuk diş görene kadar vurmaya devam edin.

Üçüncü adım: Şimdi tokatlayın adamı. Bir sağdan bir soldan, bir avuç içi, bir elinin tersi.

Dördüncü adım: Şimdi rahat bir nefes alın, adamın ağzına sıçtınız, öldürmeye gerek kalmadı, bırakın kendi başına ağlasın pezevenk.

Gördünüz mü? Adım adım öfke kontrolümle sizleri cinayetin eşiğinden döndürdüm, yeni bir başlangıç yapmanız için size bir fırsat tanıdım.

Kamu yararı adına sizler için daha ne yapabilirim bilmiyorum. Devletin bana üstün hizmet madalyası vermek için ne beklediğini hala anlayamıyorum.

Neyse efendim, böyle bir şeyler işte.

Mutlu yıllar ve sizi kölelikten kurtaracak inançlı ve şanslı adımlar dilerim.

Sevgiler.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Aramasın Gözlerin, O Şimdi Asker...

  1. gerçekten muazzam bir kafa. saygılar :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu