Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Holy Shit!


Selam, naber? 

Abicim şöyle bir şey var ya, bence aşırı saçma ve gereksiz. Öncelikle hurmanın kutsal bir yiyecek olduğunun düşünülmesine takılmış durumdayım. Yani vakti zamanında, allahın çölünde başka bir şey yetişmiyor diye neden kutsal sayılsın ki o zımbırtı? Yani islam Giresun'da doğsa ramazanda orucu fındıkla mı açacaktınız? sadfıusaıhsad.

Genel olarak din konusunda bir çok şeyi bilinçsizce kabul etmişiz ve öyle de devam ediyoruz. Hurma bunlardan sadece bir tanesi. Giyim kuşamla alakalı bir sürü çok basit tespit yapılabilir ama hurma şu an elimin altındaki malzeme. Önce şunun bir bokunu çıkartayım hele.


Çocukken ramazanda orucun hurmayla açılmasının nedenini sormuştum; ki hurma pahalı bir yiyecek, herkes alamıyor, alamayanlar ne yarrak yesin mantığındaydım, peygamber efendimiz hurmayla açarmış, dediler. Hurma alamayanlar da, tip olarak hurmaya benziyor diye zeytinle açıyor herhalde sdahıfasd. Bu da benim kurduğum kurgusal bir saçmalık tabi, ama bence mantıklı. Paraları yoksa pasta yesinler! Hurmaları yoksa zeytin yesinler, zeytinleri yoksa su içsinler, suları yoksa teyemmümle açsınlar oruçlarını asdfhaıfsdhu (of kendime güldüm ya yine)

Neyse!

Misal; hurmayla alakalı şöyle aşırıyı da aşmış saçma ve gereksiz bir inanç daha var: Hurma çekirdeğini cüzdanının içine koymaca. Neden? Çünkü o çekirdeği cebinde taşırsan bereketli olurmuş, cüzdanın boş kalmazmış. Evet, kalmıyor. Her açtığında içinde bir hurma çekirdeği görüyorsun sdaıfhsh. Hele bu hurma bir arap ülkesinden gelmişse; -ki genelde hangi arap ülkesinden geldiğine bakılmaksızın "MEDİNEDEN GELDİ, KUTSAL HURMA" derler- öyle bir anlatırlar ki, sanırsın her cüzdanı açtığında içinden para çıkacak. sdfhısadfsah.

Ben bu yalana çocukken inanmıştım. Kim sikti beni bilmiyorum ama bir iki yıl boyunca cüzdanımın içinde hurma çekirdeği taşıyıp, bereketli gelmesini beklemiştim. Cüzdanımı her açışımda paraya boğulmuşum da haberim yokmuş kafasında açtım ama ne oldu? Bi bok olmadı. Sadece cüzdanın bir köşesine sıkışmış hurma çekirdeği, cüzdanımın o bölgesini deforme etti. "Paraya boğulucam, zenginlik girecek her yanıma" beklentisiyle yıllarca cüzdanımda taşıdığım hurma çekirdeği yüzünden üç tane cüzdan eskittim. Bereketini de görmedim, yararını da. Göt cebime koyduğum cüzdanın, kıçıma batan bir bölgesini hissettim sadece.

Bir de yukarıda bahsettiğim şu "MEDİNEDEN GELDİ, KUTSAL BU" kafası var tabi. Oradan gelen her şey kutsal, her şey okunmuş muamelesi görüyor. Bir komşunun kızı Medine'li bir arapla evlenecekti "ay ne mutlu, Medine'ye gelin gidiyor" duygusallığına bağladı mahalle halkı. Lan alt tarafı bir arapla sevişecek, bu neyin kutsal kafası, bu neyin duygusallığı sdaıfhasdhafsd. Medine'den bok gelse yüzüne sürecek kafada adamlar var. Kutsal bok. Arap sıçmış. Holy Shit!

Bu devirde "çakma mal" denince akla hep Çin gelir. Şimdi babannenizin, dedenizin hacıya gittiklerinde getirdikleri o kolyeleri, yüzükleri, oyuncakları bir düşünün. Çin belki bizleri yakın geçmişte düdüklemeye başladı çakma mallarıyla ama Arap ülkeleri bizi hac turizmi başladı başlayalı düdüklüyor. Hem de asla almayacağın türden hediyeleri; yaşını başını almış, pazarlık yapmaktan anlamayan, yüreğinde sadece allah sevgisi ve korkusuyla gittiği, aklına asla kazıklanacağını getirmediği bir yerde alışveriş yapmaya çalışan annaneni kazıklayarak düdüklüyorlar. OH LORD, REALLY TRAGIC!



Düşünsene, kadının tek derdi ezilmeden duvara yüz sürmek, kafayı yarmadan şeytan taşlamak ve susuzluktan ölmeden otele varmak ve elin arabı gelip, sadece senin yüzünü güldürebilmek için emekli maaşından artırdığı üç-beş kuruşu düdüklüyor. Yo, dostum yoo. Bu blogda bunlar gözardı edilmez, bunlar söylenir, bunlar dillendirilir. Bu yaptıklarınızın yanınıza kalacağını sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Yarından tezi yok İstanbulun bütün müftülüklerin önünde EŞ ZAMANLI olarak KENDİMİ YAKACAĞIM! Bütün islam alemi inanarak çıktığım bu davada önümde saygıyla eğilip, cenazemde helva yiyecek!

Hmm, bir de helva vardı değil mi? O.o

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Holy Shit!

  1. Adsız says:

    dedemin hacdan geldiği günü hala hatırlarım.. tonla garip gurup hediye almıştı. bir oda full bunlarla doluydu, her yere parlak seccadeler, boy boy taşlı yüzükler, pırıldayan örtüler.. rengarenk tesbihler yaymışlardı.

    beni en garipseten o ışıltılı örtüler olmuştu; namazı geç, normalde bile kullanamazsın resmen sahne aksesuarı..

    (nurcan)

  2. Adsız says:

    Lan benim cuzdanimda da var hurma cekirdegi! Kendimden soguttun beni serefsiz :))))

Bu gadget'ta bir hata oluştu