Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.20



Tadınızı Unutmadım...

Ohh kuzular, özlediniz mi beni?
Bahtsız bedevi, Seyfi abinizi...
Çok ayrı kaldık, çok hırpalandık..
Tabaktaki yediğin son fındığın bozuk çıkması gibi;
Tadınızı unutmadım..



Canlarım, son saniye gollerim!
Bunca zaman ayrık kaldıkta sanki önemli bir bok yedik.
Hep aynı mallıklar, hep aynı şirket masaları...
Gecenin dördünde sokağın birinde yediğin gaz gibi;
Tadınızı unutmadım..

Pilav üstü kurularım, yanındaki cacıklarım!
Bizi ayrı gayrı tutan bu işlerin,
Bizi hasretten amuda kaldıran bu kapitalizmin,
Allah evine ateşler salsın!
Reflü olduğunda ağzına gelen su gibi;
Tadınızı unutmadım..

Ey yağmur sonrasındaki toprak kokularım!
BirDavid Lynch filmi kadar anlaşılmaz geliyor bana hayat
Gerçi hayatla ne alakası var şimdi sevgililerim?
Ayrılık kafası vurdu işte, ne diyeceğimi şaşırdım..
Otobüste yediğin ilk pandik gibi;
Tadınızı unutmadım..

Derki Aşık Seyfi;
Gelin yaklaşın yamacıma, bitsin bu ayrılık!
Bizi ayrı koyan o şeytan işlerini savurun bir kenara!
Gelin, sarın titreyen bedenlerinizi kollarıma,
Bol soğanlı lahmacun gibi;
Tadınızı unutmadım....

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 0 Comments

National Geographic POD