Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bu Blogda Grev Var!



Merhaba kızlar nasılsınız? Napıyorsunuz lan yavuşaklar?

Memleketimin tüm cinslerini selamlayarak başladığım bu yazımda da ne kadar cinsiyet eşitlikçisi olduğumun altını çizerek başladım ve dosta düşmana net bir mesaj verdim: KIZLAR MEMELERİNİ AÇABİLİR, ERKEKLER SOYUNURSA DÖVERİM.


İşte öyle, aylar sonra Ankara'ya gittim geçen hafta ve bu gidişimin sebebi, yıllar sonra bir memleketimin kekik kokulu metal gruplarını izlemek içindi. Önceden AŞIRI METALCİYDİK amcooğlu. Fanzinlerde, forumlarda festival kovalardık. OOO ESKİŞEHİR ROCK FEST Mİ? ALIRIM Bİ DAL. Nerede olduğu ve nerede kalacağımızı düşünmeden atlardık trene, otobüse akardık alemlere. Bir keresinde İzmir'de, konserin yapılacağı mekanın önüne gittik, mekanı bulabilmiş olmanın rahatlığını yaşamadan, nerede kalabileceğimizin kasvetli kafasını yaşamaya başlamıştık. Kapıdaki elemanlara burada otel, pansiyon var mı diye sordum. Kaç kişisiniz dedi. 4 kişiydik ve ben de çok ilginç bir şekilde, 4 kişiyiz dedim. Bir saniye dedi gitti eleman. Sonra tekrar geldi yanımıza, hadi gelin dedi. Biz anne ördeği takip eden yavru kuşlar olarak adamın evine gidip yerleştik. sdaşflds. Güzel zamanlardı.



Sonra o festivaller yavaş yavaş azaldı ve biz de yavaş yavaş elimizi eteğimizi çeker olduk bu organizasyonlardan. Ankara bu organizasyonlar açısından en doyurucu memleket. Tabi adamlar da haklı, sik kadar memleket ve yapacak bir bok yok sdafhasd. Kendilerini eğlendirmek için sürekli aksiyon halindeler yoksa hepsi yağ bağlayacak. Arada bir konser yapıyorlar da, memleket gençleri metal müziğin harman dalı olarak tanımlanabilecek POGO yapma suretiyle biraz hareket edip, yağ eritiyorlar.

Neyse! Güzel konserdi. Özlemişim. Üstüne üstlük yıllar sonra Suicide dinlemiş ve dolayısıyla izlemiş olmanın da tadını damaklarımda yaşadım.

Kötü şeyler de vardı tabi, olmaz mı? Misal Volkan diye bir eleman var. (lan yine bir milyon tane telefon geldi, yazma şevkim göçtü ya. Yazının bundan sonrası iyi geçmeyebilir, hala kaçmak için şansın var ama kaçarsan yakalar döverim seni, oyunbozan piç!) Neyse, Volkan var diyorduk ama aslında o Volkan değil, o bir KOCAMAN. Adam resmen 89 metre falan. Hani konserlerde önüne geçer ve onun o koca cüssesinden ASLA sahneyi göremezsin ya, böyle bir sağa bir sola kayarsın sahnedeki abileri görebilmek için, hulahop çeviren kız bebelerine dönersin, işte öyle bir adam Volkan ve yine oradaydı ve yine sadece onu izledik. Ki bu adam zamanında Decimation diye naçizane bir grubumuzun solistiydi, o sahnedeyken Decimation'u bile izleyemezdik. Adam o kadar büyük. Hayal et. Yok işte, ondan bile büyük. Volkan vokaldeyken gubun gitaristleri seyirciyle iletişime geçebilmek için Volkan'ın koltuk altından bakıyorlardı, bateristin ise hiç şansı yoktu. Hatta grubun bir bateristi olduğunu Volkan gruptan ayrıldıktan sonra öğrenen arkadaşlar var sadfşkasf. Adam çok büyük ya. Sinemalardaki kocaman adam gibi, konserdeki kocaman adam. Yapacağın hiçbir şey yok. Sağa kaysan olmaz, sola kaysan olmaz. Atarlansan, kovsan yemez; çünkü adam çok büyük, sikertir. Kocaman adamlar için konser alanlarında özel bir yer yapmalılar ve onlar başka yerden konseri izleyememeli. Bizim gibi pigme soyundan gelen tıfıllar büyük acı çekiyor; ki memleketimin büyük bölümü tıfıl.

MEMLEKETİN TÜM TIFILLARI, BİRLEŞİN!

Devrimci mesajımı da verdikten sonra başka bir konuya geçeyim.

Ama adam harbi büyük ya. sadofjsad.


Neyse, neyse.

Şimdi size anlatacağım daha önemli şeyler var. (yalan) Hala bıkmadınız mı ya benim şu saçmalamalarımdan? Ben bıkamıyorum, çünkü saçmalamak is my girl. Bayılıyorum saçmalamaya, saçmalayınca kendimi buluyorum. SENİ İSTİYORUM diye bağırıyor bana saçmalama isteği ve ben bu azgın şeye asla karşı koyamıyorum. Aslında nefsimin çok zayıf olduğunu biliyorum. Yemek, içmek ve bilimum keyif verici maddeler karşısında lolipopla kandırılabilecek bir kız çocuğu iradesindeyim. Tıkınmayı seviyorum. Ki zaten bu da benim 112 kilomu açıklıyor. Evet, yanlış duymadınız, 1.65 boy ve 112 kiloyum. Çükümü göremiyorum. Normal hayatta yaşadığım tüm ezik psikolojinin dışavurumunu burada farklı bir karakter ortaya koyarak yansıtıyorum. 

Lan ne şanssızım aslında ya. Hemen hepiniz tanıyorsunuz beni, ağız tadıyla okuyucu bile trolleyemem. Bazı yorumcular beni trollüyor ama, adsız piçler. Hayallerimle oynayan bir adsız var. Onu hiç sevmiyorum.

RESMEN MORAL MOTİVASYONUMU ÇÖKERTTİ ŞU ADSIZ. Yazının bundan sonraki kasvetli hali bu adsız yorumcunun meziyetidir. BENİ KANDIRDIN, HAYALLERİMLE OYNADIN DA BAŞIN GÖĞE Mİ ERDİ? Adsız.

Neyse. Şu an üşümekteyim ve bu adsız yorumcuya olan kızgınlığımdan daha gerçek. Adsızla bir şekilde anlaşabilirim, yani onu bulup dövebilirim ama üşümeme engel olamıyorum. Soğuk havaları pek sevmiyorum. Sıcak havaları da pek sevmiyorum. Ben ne soğuk, ne sıcak havaları seviyorum. Bahar iyidir. Baharda gel adsız, seni o zaman çok daha iyi döverim. IP tespiti yaptım, yakında evinden almaya gelicem seni. sdjfsd. Şaka lan, korkma, yapmadım IP tespiti ama yapabilsem üşenmez dövmeye gelirdim seni. sdoafads. Çünkü hayallerimle oynadın benim ve bu gerçekten ayıp bir şeydir.

Yıllar süren deneylerim sonucunda susuz yaşanabileceğini ispatladım. Çünkü hayattayım. Yaşanamasa ölmüş olurdum. Vücudunuza illa su girmesi gerekmiyor, bira, kahve, meyve suyuyla da hayatta kalınabiliyor. Çünkü kaldım. sdfads. Şaka bir yana okuyucu, bazen üç gün falan su içmediğim oluyor. Çünkü aklıma gelmiyor, susamıyorum. Psikolojik olarak manyak mıyım, bilmiyorum. Bazen su içmeyi özlüyorum, o zaman içiyorum ama genellikle özlemiyorum da, ve o yüzden içmiyorum. İçmediğim için bir şey kaybediyor muyum? Pek sayılmaz. Aynı bokun laciverti. Yoğun sportif faaliyetler olmadığı sürece susuz yaşanabiliyor. Yoğun sportif faaliyetler de malumunuz, sakatlık falan derken iyice saldık. Göt göbek bir oldu. Bisiklete binmeyi özledim. Aslında ufak ufak binmelere başlamıştım ama lastik patladı ve ben üşengeç bir insan olduğumdan ötürü, üç haftadır (belki biraz daha fazla) tamir etmedim piskletimi. 

Neyse, burada drama yaratıp düşmanlarımı sevindirecek değilim!!!! Adsız bir düşmanım oradan sinsi sinsi gülüyor olabilir. 

Efendim, sanırım benden bu kadar. Tıkanmış değilim, ASLA! Ama yeter amk, işten güçten, telefondan zaten yine "ama benim Kürt arkadaşlarım da var" kalıbını kullanmaya başlamış kemalist çelişkisini yaşamaya başladı yazı. Ritmim bozuldu ve bunun sebebi biraz da sensin Adsız. Seni sevmiyorum.

Hadi öptüm hepinizi kulak memenizden. Hırsızlık haftanızı da şimdiden kutlarım.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Bu Blogda Grev Var!

  1. Ben bu kadar amacından sapmış bir yazı daha görmedim dfgkjdgdf BİTİRELİ BEŞ SANİYE OLDU YAZININ BAŞINI HATIRLAMIYORUM O DERECE

Bu gadget'ta bir hata oluştu