Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Karalamacamamaca


Selam cakabolar!

Yılın son günleri yaklaştı ve şakirt camiası yine atakta: Müslüman Noel kutlamaz! Hmmmm, smell... (fotoğraf ararken epic bir siteye denk geldim. http://tripstapix.com/travel/instagram/kutlam%C4%B1yoruz sdfjksdfısd)

Klasik bir yılbaşı öncesi yazı girişi oldu ama olsun, ben buyum ve beni böyle sev, seveceksen okuyucu! Nefret kusanlara karşı nefret saçıyorum, sevgi saçanları kucaklıyorum ve kendi halinde takılanları siklemiyorum! Tüm insanlığı bir şekilde kucaklayıp izninizle konuyu değiştireceğim. Bu konuyu daha derinlemesine irdelemek istemiyorum, çünkü irdelediğim yerlerde hep pislik çıkıyor! Bi' ara şöyle ciddili bir yardırmak ve içimdekileri kusmak istiyorum. Başka zaman ama, şimdi değil.




Evet, bu yılbaşını evimden ve uyuklamak için en ideal ortam olan İkea koltuğumdan uzakta geçireceğim. İkea koltuğu demişken, gerçekten uyutan bir yapısı var koltuğun. Oturamıyorsunuz koltuğa, bir şekilde bir süre sonra bacaklarınız gizli bir güç tarafından yanlarınıza doğru çekiliyor, minik minik uzuyor, bir şekilde bir yastık sırtınıza geliyor ve bir yarım saat, hadi bilemedin bir saat sonra kendinizi düşler diyarında kokojambo yaparken buluyorsunuz. Ritüelin sonu "hadi kalk yerine yat" içerikli bir dürtme oluyor, kaçınılmaz son.

Neyse, bu yılbaşını evimden ve uyuklamak için en ideal ortam olan İkea koltuğumdan uzakta geçireceğim.

Yine şakirtlere bağlayacağım mevzuyu ama sırf bu şakirtler yüzünden hristiyan olup şükran gününde hindi kesesim falan bile geliyor ya sdfıusd. Fırında hindi dolma, hımmm, i lav yu noel!

Şimdi nedense bilmiyorum, aklıma ibişeviç geldi. Futbolcu. O nasıl isim lan. sdfs. Bir ülkenin dilinde çok normal, güzel ve harikamsı bir şey başka bir ülkenin dilinde çok sikindirik bir şey olabiliyor ya, bence bu dünyanın en saçma şeyi sdfosda. Sikindirik şeyler, dünyanın her yerinde sikindirik olmalıdır. Din, dil, ırk ayırmamalıdır. Sikindirikse, evrenin her köşesinde, ister yerkürenin merkezinde, ister Everest'in tepsinde, isterse kutup bölgesinde olsun orada da sikindirik olmalıdır.

DÜNYANIN TÜM SİKİNDİRİKLERİ, BİRLEŞİN!

Yine dayanamayıp bir devrimci mesaj vermiş bulundum. Affedin.

Bazen aşırı devrimci oluyorum ama genelde bu arkadaş ortamlarında ve internette oluyor. Eylemlerde tam bir sinsi gibiyimdir. En önlerdeymiş gibi ama tehlikenin hep uzağında. Yakalanmam. Yaralanmam. Zararlıyımdır ama ulaşılmazımdır da! Devrimci gerilla taktiklerinin hepsini başarıyla gerçekleştirir, olması gereken yerde atak yapar, tüyülmesi gereken yerde aşırı tüyerim. Ama tüydüğümü de çaktırmam, dedim ya; sinsiyim biraz bu konuda. sdjfsdl. Nihayetinde, benim kafa yapımca baktığım zaman, savaşmalıyız ama kendimize zarar göstertmemeliyiz. Zira savaşacak olan bizleriz ve zarar aldığımız noktalarda savaşacaklarımızın sayısı azalır. Gerektiğinde tüymeyi bilmelisin. Buradan genç devrimci arkadaşlarıma daha ne diyim amk. sdhıfsa.

Neyse, biri bloğu GBT'ye falan sokmasın şimdi. Bunlar hep şaka.

Efendim, yazmamam için tüm kapitalist dünya birleşmiş ve sürekli üzerime geliyor. Gün içinde kah Edirnedeyim, kah Siirtteyim. Yazımın tam orta yerinde çıkıyorlar karşıma, arkadan Elazığ arıyor. Hakkari ile watzap üzerinden çözüyoruz işlerimizi. Osmaniye esemesçi.


Piyango aldım okuyucu. Genelde almam, hatta en son ne zaman aldığımı sorsan, birkaç gün önce aldım derim sdhufsdş. Daha öncesini sorsan hatırlamam ama. Neyse, piyango aldım en çeyreğinden ve bana çıkarsa bir bölümünü askere gitmek istemeyen, ancak durumu olmayan güzel insanlara yardım etmeye harcayacağım. Hatrı sayılır bir bütçe ayırıyorum bu işe. Paramın geri kalanıyla da gezi dergilerinde görebileceğiniz yerlerde sürterek geçen bir yaşam planlıyorum. Kah uçarım, kah bisiklete binerim, para bok gibi amına koyim. Parayı düşününce kitlendim bi an. sdhfsdkjfsd.

Yok iş kurmakmış, yok yatırım yapmakmış, yok anasının örekesiymiş. Bunlar bana ters işler okuyucu. Ben ve sevgili eşimin hayat mantalitesi itlik ve serseriliktir. Parayla oynuyor olsak, ne çok yapacağımız şey daha fazla bira içmek olur. sdfjsdç. Bakın viski falan bile demiyorum, dünyamız o kadar küçük, sevimli ve tatlı. Yanaklarını sıkasım geldi dünyamızın.

Güzel bir kulaklık almam neticesinde diksmanimle olan ilişkimi resmi olarak yeniden başlatmış bulunuyorum. Arşivimdeki harika death metal albümlerini ve aramıza yeni katılmış o mis kokulu LEŞ death metal albümlerini sırasıyla dinliyor ve mutlu oluyorum. Bayadır şöyle adam gibi müzik dinleyemediğimi fark ettim diskman buluşması sonrasında. Şirkette dinlediğin müzik, müzik değil okuyucu. Hele benim gibi bir kulağın sürekli telefondaysa akşama kadar dinlediğin yüz parçadan geriye bir halt kalmıyor. Üstüne üstlük bir de şirkette arabesk sever bir tayfa olduğundan ve ısrarla yüksek sesle dinleme gayretlerinden ötürü telefon gelmese de bir şekilde bir halt anlayamıyorum dinlediğimden. Yani diyorlar ki, illa kır o bilgisayarı, engel koy yutuba, müslüm gürses'in tüm şarkılarının telifini al, komple yasakla çalınmasını. Piyango çıkarsa bunu deneyebilirim bak? sdfasdfsdç.

Neyse, geç oldu, git yat okuyucu. Ayın 8'inde At The Gates konseri var, gelirsen haber et, kafanı ısırayım orada.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Karalamacamamaca

  1. ben hiçbir konuda sinsi olamadım ya
    istedim ama olamadım.
    çok düz bir insanım.
    bazen kendimi hiç sevmiyorum.

National Geographic POD