Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Tuğla.


Selam!

Yine siktiriboktan, yani "doğal" Türkiye zamanlarını, gündemle alakalı bir haber gördüğümüzde cümleyi sövmeden bitiremediğimiz zamanları yaşıyoruz. Kaderimiz bu olmuş sanki artık. Kanıksamışız. Kanırtmalarına, bizleri patlatmalarına ve bununla gözümüzün içine bakarak TAŞŞAK geçmelerine alışmışız. Paylaşım rekorları kırarak nefretimizi kusuyoruz. Beş beğeni bir şikayeti, üç paylaşım iki şikayeti siliyor. Yüklenin beyler.

Devamı »

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

Bir Metalciğin Mersin Yolculuğu v.2



Efendim selamlar,

İkinci bölümünü, üçüncü bölüme sarkıtmadan bitirmeyi hedefliyorum ama bitirebilir miyim bilmiyorum. Zira uzun olabilir, zira sıkılabilirim, zira neler yaptığımızı unutmuş da olabilirim, zira yoğunluktan bir türlü bitiremeyebilirim; boş beleş bir adam mı sandın lan sen beni, çekomastik!

Neyse, nerede kalmıştık? Hedefimiz Cennet ve Cehennem mağaralarıydı.

Devamı »

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

Bir Metalciğin Mersin Yolculuğu v.1


Aman efendim sabahlar olmasın.

İki hafta önce sevgili zevcemin iş için yurt dışına çıkışını fırsat bilerek bir hışımla plan yaptık ve bisikletlerimizle birlikte Mersin'e gitmeye karar verdik. Tabi bisikletlerimizle derken, buradan oraya bisiklet sürmedik sdafuas. Henüz öyle bir yol arkadaşım olamadı! Ha keza zaten benim de asla o kadar zamanım olmadı. Amaaan boşverin işte, otobüsle gittik sonuç olarak. 

İşte size yine heyecan dolu bir gezi saçmalaması. Okuyun da boyunuz uzasın, okuyun da sevin beni, yorum atın, takdir edin!


Devamı »

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 4 Comments

National Geographic POD