Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hadi Görüşürüz!




Efendim selamlar,

Nasılsınız? Görmeyeli neler değişti? Bir şeyin değişeceğini sanmıyorum, zira değiştirmek için çok fazla bir şey yapmıyoruz, hayal kurmaktan başka. Hep bir hayalin peşindeyiz ve çalışarak bir çok şeyi başarabileceğimizi düşünüyoruz. Didiniyor ve götümüzü yırtıyoruz ama sonuçta olan şey, biraz revizyon, biraz iyileştirme, kötünün iyisine geçiş dönemi gibi görünen uzun bir başka standardın başlangıcı. En azından deniyoruz, hı?



Efendim, gelmek istediğim nokta şu ki, uzun süredir kendimden, yaşamımdan, işimden, vs. çok sıkılmış durumdayım. Artık her şeye büyük bir ES vermem gerektiğini düşünüyordum uzun zamandır. Özellikle yaşadığım şehir çok yorucu. Şirkete gelene kadar kat ettiğim 5 kilometrelik mesafede 300 kilometrelik küfürler ediyorum, tükürükler saçarak. İşim çok sıkıcı olmaya başladı. Sürekli telefondayım, sürekli asla anlattıklarımı anlayamayacak insanlara, bir şeyler yaptırmaya çalışıyorum. Günümün büyük bölümü müzik bile dinleyemeden geçiyor, çünkü tam müzik açtığım anda mutlaka bir telefon çalıyor.

Velhasıl, hanımla beraber bir süredir İstanbul'dan kaçış planları yapmaktayız. Ciddiyiz bu konuda. Her şeyin anahtarının para olduğu ya da bize öyle olduğu dikte edildiği için bir türlü ilk adımı atamadık ama artık atıyoruz adımları. Eh, madem büyük bir değişikliğe başlıyoruz, o zaman ilk olarak kendimden başlayayım dedim, hanımın da gazı ve desteğiyle. Artık hepinizin bildiği ve üzerinde saatlerimi geçirmekten büyük keyif aldığım bisiklet aletiyle kurulabilecek fantezilerin en güzeli olan uluslar arası bir tur yapma planımı da gerçeğe dönüştürüyorum. Tur bisikletimi aldım, şirketle ayrılık konuşmasını yaptım, eksik malzemelerimi tamamlamaya ve maddi kaynak bulmaya çalışıyorum şimdi. Eğer bir aksilik olmazsa Haziran gibi yoldayım. İstikamet Avrupa.

Maddi kaynak bulamasam da bu yola çıkacağım. Paramın yettiği yere kadar giderim amk, çok mu önemli? Vizemin yettiği yere kadar giderim amk, çok mu az? Bu yolculuk kendi içime olan bir yolculuk, buradaki rutinimden kaçış, kırılan zincirin çıkardığı ses anlamına geliyor. Yetmez mi?

Bu tur için www.hadigorusuruz.com adresini aldık, şimdi orayı ufaktan toparlamaya başlıyorum. Yakın zamanda tamamen işlemleri bitecek, yazılar yazılmaya başlanacak. Turu oradan takip edebiliyor olacaksınız. Destek kısmından desteklerseniz, sizin sayenizde karnımı doyurabilir ya da belki bir bira içebilirim. Sadece okur ve destek veren mesajlarınızı iletirseniz, bu da yeterli olur ama birbirimizi kandırmayalım, bira parası daha çok hoşuma gider sdmfsj. Beni uzun zamandır takip edenler bilir ki, en güzel yazılarım kafam güzelken yazılanlardır dslkfsad.

Bu tur yaklaşık 6 ay sürecek ve 15bin kilometrelik bir mesafe yapılacak. Güzel yerler, farklı yerler göreceğim. Muhtemelen çok iyi ve çok boktan insanlarla karşılaşacağım. Çok yorulacağım, pek çok kez vazgeçme limitlerinde olacağım ama çoğu zaman mutlu olacağım. Kampımı kurup, kahvemi yaptığımda - ve belki bulabilirsem içine de biraz viski koyarım kahvemin - bacaklarıma bakarak "yine iyi iş çıkardın len" diyip, manzaradan sevdiğim ve beni seven insanlara bakarak gülümseyeceğim.

Hadi toplayın pılınızı pırtınızı, öbür taraftayım bir süre. Yalnız bırakmayın.

Hadi görüşürüz!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Hadi Görüşürüz!

  1. Ah şu bohemlik :) Şehir falan hikaye, insanı asıl mutsuz eden özel sektörün köpeğe olmak. Yani 9 aydır acayip boşum ama asla ve asla çalıştığım zamanki kadar sıkılıp bunalmıyorum. Çoğunlukla keyfim yerinde. Çalışmak para kazanmak için gerekli sadece, fazla anlam yükleyen enayidir :) Yeni yerler görmek, yeni insanlarla tanışmak, gün batımında bira içmek filan asıl anlamlı olan. Bon voyage! :)

National Geographic POD